•  
    Sidekick mode:
    Ez a mód az expert raidek/instáknál lesz elérhető, miután egyszer már végig vitted a 3*-os nehézséget. A Sidekick mód arra jogosít fel hogy beléphess egy instába belépő(entry) vesztése nélkül, segítsd a kisebbeket, akiknek még nincsen meg az adott instából az arany gearjük. Aki használja a módot bent nem vehet fel semmit, semmilyen lootot se kap, viszont ha sikerül végig ütni az instát, akkor a végén kap merit pontot(mentor system) és Demonslayer pontot, az adott instának megfelelőt. Egyedül a csapat vezetője(leader) nem használhatja a módot, ezért általában az akinek a segítség kell indítja el az instát.
    Shrine Lv45+ Expert Hell mode (3*)

    70k Equipment rate minimum ajánlott.

     
    Az első kisebb szörnyek leütése után ne felejtsétek el, leidéz egy kis flaskát , ami 1x feljogosít arra hogy újraéledhess helyben maxhp-n ha meghalnál. Az első boss előtt a healernek érdemes ezt felkapni.
     
    1 boss: A vanguard beugrik, megvárjuk amig össze tudja húzni a 3 addot, majd azokat le aoe-zük.
    Ezek után a rangedeknek (swordmage gunslinger spirit shape) hook rangen kivülről kell dolgozni(20m+).
    A spirit shaper healeli a tankot, a 2 dmg pedig folytonos pressurát gyakorol a bossra.
    Amikor köp a boss egy nagy lila gömböt, ebböl előmászik egy add, ami zavarja a többieket, ezt érdemes leütni.(a köpést akire megy ildomos elkerülni mert nagyot sebez)
    Ha ezekre odafigyeltek , nem lesz nagy probléma.
     
    Itt 2 flaska fog lenni, ezt érdemes ranged dps-sel felszedni(vagy ha kelt a healer akkor ő az egyiket) hogy a healt a tankra és ha van melee-re lehessen focusálni.
     
    2 boss: Mivel nem egyszerű az addokat leütni, itt is az a legjobb ha sikerül valahogy összehúzni őket, majd a boss alatt le aoe-zni az egészet.
    Itt nembaj az se ha 1x meghal mindenki mert az addok nem teremnek vissza.
    Főleg a spirit shapernek van itt dolga, minnél hamarabb kistackelni a virágot, és kihealelni a dot-ot, ezen kívül más említésre méltó nincs,
    talán annyi hogy a dot sebzése idővel nő, minnél tovább tart a harc, annél nagyobbat sebez.
     
    Az út során még lesz majd 3 flaska, a tanknak nem annyira fontos ez, mert ha ő meghal nehezen tudtok visszaállni formációba majd az utolsó bossnál.
    Kipucoljátok az utat majd elérkeztek az utolsó bosshoz.
     
    3 boss: Ez a boss rengeteget aoe-zik, tüzeket/tüz csíkokat lő, chargol, ugrik, és mindent el kell kerülni szinte.
    Az első aoe: ilyen rúna szerű köröket kezd el idézni maga körül egyre nagyobb területbe (20m távolságig) ez képes 1 shotolni is ha nem érsz ki belőle.
    A második aoe: ez egy felépített ütés sorozat, az ostorával üt egyet melee rangebe , ami nem sebez annyira nagyot, a középső már szépet, és az utolsó 1 shotol,DE ha a középső körben állsz, akkor amint elütötte az elsőt, beugorhatsz melee rangebe hogy ne kapj több sebzést. A legkülső ranget pedig teljesen kerüld el (25m)
    A tűz lövés/kikerülés : először letolja a földbe a fegyverét, majd mindenkit megsebez (nem nagy sebzés), majd elküld 3 lassabban mozgó pontszerű tűzcsóvát felétek, ezután pedig egy nagy tűzcsíkot. A 3 golyót kerüljétek ki, a csíkot pedig át lehet ugrani egyszerű dupla ugrással.
    Charge: Elkezd futni (általában a tank felé) és ez folytonos sebzést okoz amíg meg nem áll, és üt a végén egyet. A tankok is erősen megérzik, jobb elkerülni.
    Ugrás: Ha valaki nagyon kevés hp-val rendelkezik és nem a tank, a boss ráugrik, bestunolja, és egyértelműen meg is öli.
    Addok: A boss időhöz kötve idéz addokat. Először egyet majd 2-őt , és a végén 3-at. Ha elég a dmg-tek akkor az utolsóra is össze tudjátok hozni majd a lentebb leírtakat.
    Az addok nagyon gyorsak és nagyon nagyot sebeznek. Ezeket úgy lehet megölni ha a boss által idézett tüzekbe belehúzzuk őket. Ezek a tüzek különbözőek mint a fentebb említett tűzfal vagy a golyók. Ez egy kb akkora tűz mint a boss, és a boss idézi minden adott hp% leütése után, ekkor hanggal jelzi is hogy ő ezt elhelyezte.
    Amint ez megtörtént a boss-t alrébb kell húzni mivel a tüzet játékos is felveheti ami a halállal egyenlő, és az addot se tudjátok megölni. Az addokat fontos minnél hamarabb megölni.(beszéljétek meg ki az aki vállalja hogy belehúzza az addokat a tüzekbe, és ha lehet ez Swordmage vagy Blademaster legyen) 
    Arra még figyelni kell, hogy ha az add hamarabb jön le mint ahogy az első tüzet sikerül leidéztetni, akkor vagy valamit rosszul csináltok, vagy nincs elég dmg-tek még. 
    Ezen kívül még van egy érdemleges sebzése a bossnak, kardokkal 3-szög alakba a targetet befogja, és healfelezőt + dotot rak rá. Ezt a healer a kék shielddel le tudja szedni.
     
    Főleg arra kell figyelnetek az utolsó bossnál hogy ne haljon meg senki, és csak akkor keljetek fel, ha már legalább 2x hp bárt leütöttetek róla, + látjátok hogy jó volt a dps is(ezt a tüzek elidézésével nagyjából belőhetitek)
     
    Amikor először leütöttük: 24 percet vett igénybe , a csapat Swordmage/Gunslinger/Spirit Shaper/Vanguard/Blademaster felállásban volt. 
     

    Grand Bulwark 10-man Expert mód:

    2 tank 2 heal minimum 1 occult(jobb ha 2 van a buffok/debuffok miatt, mert csak partira hatnak, nem raidre),4-5 dps!!!

     
    A szörnyeket az elején végig le kell ölni, majd elértek egy elágazáshoz, itt amikor megöltetek mindent megjelenik egy kis szütyő benne némi Soul of Sun-Sanddek. Balra ha lementek ott egy minigame vár(kő/papír/olló). Az NPC-t ha megveritek, akkor megnyitja nektek az utat az első bosshoz. Ha véletlenül nem sikerül elverni , akkor a másik utat kell választani, ahol rengeteg kis szörny lesz majd, de nagyon sokat sebeznek, főleg az archerek.
     
    Első Boss (ha nyertetek a minigamebe):
    Egy teknős szerű csoda, itt olyan nagy dolog nincs, talán annyi hogy a bosst érdemes sarokba tankolni, mert sokszor futkározik,
    de ha sarokba van tankolva, akkor fel-fel akad a falba. 
     
    Második Boss (ha nem nyertetek, akkor ez lesz az első):
    Itt többmindenre is ki kell térni, mivel két boss lesz , egy Sámán és egy Harcos.
    A 10 fő ilyenkor szétoszlik 2 partira.
    Shaman boss:
    A boss főleg AOE-ket tol, és healeli(gyógyítja) magát. Az AOE egy fehér körként fog megjelenni körülötte, ebbe ha benne álltok DPS-ként, akkor halottak vagytok. Főleg akkor szokta ezt használni amikor valakihez odacsúszik.
    Időközönként leidéz 3 golyót, ebből 2 kék/fehér, és 1 lila lesz. A lilát egy olyan karakterrel kell felvenni, aminek van olyan képessége, ami immunissá teszi (Blademaster/Swordmage/Spirit Shaper/Vanguard). Általában a tanknak elég erre figyelni, de ha véletlenül elindul egy lila gömb valamerre, akkor a többieknek kell ezt figyelni. Ugyanígy le szokott idézni egy "Phantom"-ot, amit ha nem öltök meg, akkor routoló(leláncoló) hatása van, kijelöl egy embert, és kisebb idő elteltével egy route kört fog lerakni a köré az ember köré. Ha megölitek a Phantomot, akkor ez a kör eltünik. Ennek a bossnak sok varázsellenállása(Magic resist) ezért nehezebben ölik a Swordmagek, de ha van occultist a csapatban, akkor a buffokkal ez kompenzálható, mivel erre a bossra főleg ranged(távolsági) dps-eket kell állítani, nem baj az se ha van azért blademaster rajta, azzal is meg lehet oldani, és a debuffjai sokat segítenek a heal ellen.
    Slayer boss:
    Legfőképpen a tankot fogja focusolni, emellett sokszor fog aoe támadást használni, ami egész pályás. Ezt az aoe-t fontos minnél többször megszakítani, mert nagyon könnyen az egész party elhullhat benne. Vanguard/blademaster tudja ezt megszakítani. Emellett még 50%-nál ki fog írni középre egy ilyet hogy Die... Ilyenkor mindenféleképpen meg kell szakítani ezt a támadást, mert ha nem sikerül, akkor az egész party halott. 
     
    Ennyit a 2 bossról külön-külön. A sarkakból szoktak jönni még farkasok, ezt általában a Slayer fütyülése jelzi mikor. Amint leidézi
    őket, a DPS-ek egyből forduljanak rájuk, nagyot sebeznek, és vérző effektet raknak fel. A farkasokon kívül még szokott a terem közepére egy totem idéződni, ezt a Shaman teszi le. Ezt a legesleggyorsabban le kell ütni, mert healeli a bossokat, és az addokat is ha vannak. Szóval a prioritás így néz ki: Totem>Phantom>addok (természetesen ha nincs phantom, akkor az addokra ez átkerül, mert az addok
    buffolják a bossokat minnél tovább maradnak lent annál jobban) A két boss 10% alatt néha egymáshoz teleportál, hogy segítsen a másiknak, amikor ez megtörténik, minden DMG ami a karitokba van toljátok rájuk, 10% alatt már csak szét kell bombázni őket.
     
    Ezután lesz majd egy rövidebb rész ahol csak futni kell, meg megölni néhány szörnyet/katapultot, és lesznek majd kis kiállók majd
    a falból kilógva, ezeken majd át kell ugrálni, és meg kell húzni a kart hogy a sziklák ne potyogjanak le(kisebb szinteken a 
    szörnyeket is eltünteti a kar). Ha mindenki átugrál akkor csak a helység végében lévő szörnyekkel kell foglalkozni.
     
    Harmadik Boss:
    Erről nem kell annyit beszélni, főleg csak egy támadási formája van, de 50%-nál leborul Shield formába, ilyenkor minnél hamarabb
    le kell ütni róla, mert akkor egyből meghal. Ha nem sikerül, akkor marad a hp-ja ugyanannyi, és újabb támadási formákat is használ
    majd + ilyenkor leidéz egy valag addot, hogy megvédjék, ezek sokat sebeznek, úgyhogy érdemes kikerülni őket.
     
    Negyedik (utolsó) Boss:
    2 fázisa van a bossnak, az elsőben még emberi alakban, a másodikban már farkasemberként fog harcolni.
    Első fázis:
    Amint elkezdődik a csata, az ajtó mellett meg fog jelenni két katapult, ezeket egyből meg kell ölni. A boss adott hp-ja elvesztése után mindig idéz addokat. Ezek mindig más-más félék. Vannak íjjászok, lasert lövők, slayerek, profetek. Ezeket mindig öljétek meg mert nagyon zavaróak, és sokat is sebeznek. Ha a kalapácsát hátra húzza, és a feje felől indít egy csapást a boss, akkor aki 20m-en belül van, megkap egy stunt(kábítás), és a boss odamegy majd egy emberhez, ha többen is benne voltatok, és megöli. Ezt ki lehet védeni úgy, ha amikor látjátok hogy hátrahúzza a kalapácsot, és ezt a csapást szeretné használni, 2x space-t nyomtok a dupla ugrásért. Többször idéz le nagyobb négyszögletű területekre "fényeket" , ha ezeken a területeken álltok debuffot kaptok, amíg itt tartózkodtok. 50% alatt a boss elkezd használni egy nagy aoe-t, amit ugyanúgy mint a Slayer bossnál, cancelelni kell a vanguardnak. Fontos még az is, hogy egyszerűbb a DPS-eknek az addokat focusolni ha a tank be tudja húzni a sarokba a bosst, és ott tankolja. Így nem kell figyelni az aoe-re , csak ha a közelébe van az ember.
    Második fázis:
    2 területre oszlik a csapat megint, egyik jobb oldalra, a másik balra. Ez azért lesz fontos, mert a bossnak van egy olyan támadása, hogy beteleportál középre 1 embert, majd ezen a két oldalon meg fog jelenni 1-1 kék farkas (spirit wolf) amit ha nem öltök meg mielőtt beérne középre , akkor az egész csapat halott. Ezt mindig akkor használja amikor elvesztette egy adott mennyiségű HP-ját. 1*-osba csak 1x használja 50%-nál, 2*-osba 2x 50 és 10%-nál, 3*-osba 3x 70-50-30%-nál. Ebben a fázisban a boss többször is hív farkas addokat, ezeket általában a második tanknak kell össze gereblyézni, amint sikerült egyhelyre húzni őket, a dps-ek azonnal leütik őket. Ha sokáig életbe maradnak, buffolják a bosst, szóval fontos megölni őket. Ezen kívül még ami fontos, a boss sokszor felkiált ( ilyesmit hogy "KIISSUUUUUBAAAAAAA") ilyenkor felemeli a kezeit majd többször a földet kezdi ütni, ez egész szobás aoe, csak úgy lehet kikerülni, ha ritmusra ugrálsz, mert nem tudok csak 1 dupla ugrással az 
    egészet le(kb 5-6x üti meg a földet). Ezzel azért fontos még vigyázni, mert akkor is használhatja , amikor a kék farkasok jönnek hogy megrapeljék az egész partyt. Csak akkor üssétek át a bosst az adott HP alá, amiután ezt a földpüfölést befejezte. 
    Ami fontos még, hogy lesz majd a pályán, nehézségtől függően egy pár "platform", amire ha 1 ember rááll, akkor nem kapja meg a sebzést a földveregetésből(vigyázat a platformra csak 1 ember állhat, ha 2 áll rajta, akkor azonnal eltüni, igaz idővel visszaterem).
     

     

     

 


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?